Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-17, 15:14   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endret frisyre - nytt pass?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Avsporing: Jeg kjenner forresten et par som giftet seg, men som ikke gadd å skifte navn på grunn av at de nettopp hadde betalt for nye pass, og hadde ikke lyst til å skaffe nye igjen. Nå nylig, ca ti år etter bryllupet, la de ut melding på face at de endelig har byttet og fått samme etternavn, siden de nå måtte fornye passene sine.

Mens jeg er økonom i både sinn og i skinn, så vi byttet etternavn et halvt år FØR bryllupet slik at navnene var på plass til de nye passene som vi trengte.




Fortsettelsen på historien er at min grandonkel klikka fullstendig.
Vi har nemlig et beskyttet etternavn, og så kom kjæresten min og bare tok det. Uten å søke først, og så var vi ikke skikkelig gift engang.

Jeg fikk roet ham ned, og han var enig i at dette med menn som tok damenes etternavn var fremmed for ham, men at han skulle kunne klare å venne seg til det. Og så fortalte han meg at jeg var minst like "koselig sta" som bestemoren min.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat