Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 12:48   #273
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Klart mødre overfører komplekser til unger. Mamma er idolet for de aller fleste når man vokser opp.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det er faktisk slik.De alle fleste små barn ser opp til foreldrene sine. At ikke alle gjør det når de blir voksne, er en annen sak.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Mamma har aldri vært idolet mitt.
Men det påvirket meg å høre henne snakke ned vekten sin når den ikke var så langt unna min. Og det påvirket meg at hun og de fleste andre kvinner i slekta snakket negativt om andres utseende (at de vektla utseendet tungt).



Og derfor blir jeg oppgitt når vi foreldre er såå bekymret for at ungdommene våre sliter mer og mer psykisk. Hva med å slutte å trene seg fordervet og/eller å kutte/skjære/sprøyte i kroppen sin? Begynne med oss selv, kanskje?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat