Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 14:08   #52
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlem av en loge?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Å bruke ordet fiffen om helt vanlige folk, synes jeg vitner om at man har forutintatte meninger om hvem som er medlem av loger. Jeg vil ikke si at min far absolutt er noen "fiff" på noen som helst måte, og ordet "fiff" ser jeg bare som en måte å uttrykke noe negativt om vanlige folk på, og i tillegg setter man seg selv lavere enn det du da kaller fiffen.

Det er ingen hemmelighet at enkelte yrker er bedre representert i logene enn ellers. Hvis du kikker på m@msens innlegg høyere opp så ser du jo det.

Men ... Jeg vet ikke om det er et problem akkurat. Det er nå gjerne slik at folk som "passer sammen" også "klumper seg sammen".

him er ikke aktiv   Svar med sitat