Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 16:00   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlem av en loge?

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg synes likevel det blir noe annet når dette organiseres, men det er nå bare min mening. Som sagt kjenner jeg ikke noen som er med i loge, og ikke ville jeg vært med selv heller.

Der jeg var med var dette aldeles ikke "organisert", men man opparbeidet seg et nettverk hvor det var naturlig å spørre om ting. Hvis jeg kjente en som var barnesykepleier kunne jeg feks spørre om ting med barna.

Et slikt uoffisielt nettverk er veldig effektivt. Hvis dere er en del mennesker. Jeg tviler sterkt på at det foregår en eller annen form for organisert byttehandler i diverse loger.

him er ikke aktiv   Svar med sitat