Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 10:10   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med dun i sofaen - Bolia Scandinavia

Jeg prøvesatt alle sofaene på Bolia på fredag, og Scandinavia var en av de tre jeg syntes var gode og sitte i og ikke hadde for dype seter. Siden ikke den passer inn hos oss i størrelsen hverken Scandinavia eller Seville som var på tilbud forrige uke, så gikk vi på Ikea og bestilte en Karlstad isteden, for den passet på målene og er grei og sitte i (men jeg liker ikke helt stoffene). Nå endte det med at vi avbestilte den igjen og gikk for en Umbria på Skeidar isteden. Men Scandivania kunne jeg fint hatt om det bare hadde gått ann og tatt av armlenene og satt den sammen til større.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat