Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 17:47   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Jepp, folk med et helt annet menneskesyn enn meg - feks folk som behandler andre dårlig fordi de har "feil"religion eller hudfarge. Og da jeg jobbet i helsevesenet var det ikke bare slik at man skulle akseptere at andre hadde ulike meninger. Sårbare pasienter skal ikke utsettes for slemme folk.

Men intrigemakere og backstabbere er fryktelige og ikke noe jeg bare innfinner meg å måtte jobbe sammen med. Hvis backstabbingen og intrigemakeriet går ut over produktivitet eller kollegers eller mitt eget arbeidsmiljø, så kan det hende jeg velger å ta det opp via rette kanaler, heller enn å selv se meg om etter en ny jobb.
Den gangen det var sjefen min som var backstabberen, måtte jeg selvsagt finne meg en annen jobb. Hun fortsatte å bruke opp flinke folk helt til hun ble pensjonist i fjor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat