Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-18, 12:44   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.396
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fossilfritt i Oslo, hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja, ser den, men det popper opp nye blokker over alt, der bør detværelett å legge til rette.

Ja, og der tror jeg det er krav også? Problemet er at det ikke er krav om at parkeringsplassen skal følge leilighetene, så de selges separat, og ingen har råd til dem. Det står massevis av tomme parkeringsplasser tilgjengelig i Oslo indre by, som ingen bruker fordi de ikke har råd til å kjøpe den.

Og i Oslo indre by bor nesten alle i bygård/blokk, og godt over halvparten i eldre bebyggelse. Jeg er helt enig i at man må stille større krav til tilrettelegging, men jeg er usikker på om det monner nok i sentrale deler av Oslo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat