Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 23:58   #62
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det kan jeg vel strengt tatt ikke, for hvordan kan man bevise noe slikt?


Jeg tror ikke du lyver altså, langt ifra, men jeg synes forskjellen i antall treff var veldig påfallende. Det var derfor jeg lurte.

Spørsmålet er vel heller, hva er gjengs bruk av ordet? Jeg sier jo "jeg har vondt i hodet", selv om jeg kanskje har vondt i hjernebarken for alt jeg vet. Jeg ville ikke dermed sagt at det er feil å si at man har vondt i hodet bare fordi man ikke har spesifisert det mer i detalj. Hvis du skjønner hva jeg mener (føler at jeg virkelig ikke klarer å forklare meg her).

Jeg har Samlagets norsk medisinsk ordbok, og der står det om spinalpunksjon at "det kan også kalles ryggmargsprøve". Bare sånn apropos.


__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat