Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 22:14   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Jeg tenker at det vel handler om at alle er sin egen redaktør. Og enkelte er bare ikke særlig gode redaktører.

Jeg reagerer ikke på at folk legger ut bilder av ting de har laget eller skryter av at de har gjort noe utenom det vanlige. Men enkelte kan kanskje bli litt over the top slik at det er noe flere ganger hver eneste dag og alt blir veldig selvsentrert.

Men de plager meg ikke noe mer enn de som hele tiden prater om sykdommene sine eller de som poster 20 "morsomme bilder" hver eneste dag.

Syns det må være lov til å skryte litt når man er fornøyd med seg selv og jeg liker godt å se på hva folk lager av ting.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat