Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 23:47   #10
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men jeg synes ikke FB-oppførsel er så mye annerledes enn annen offentlig oppførsel. Og det er jo faktisk tid og sted for alt - jeg byr gjerne på mindre glansede sider av tilværelsen, men de kommer gjerne til uttrykk i en litt fordekt og humoristisk innpakning på FB og det mer ekte og nære er forbeholdt til de som er nære og i helt andre, mer private settinger. Jeg synes vel egentlig at "...men det e vææældig bra på face"-konseptet som vi alle (også jeg) ler godt av egentlig bare et et tegn på god gammeldags sosial kompetanse.

Dette er jeg enig med deg i!

Jeg synes det er kjempehyggelig å se morsomme, interessante og kule ting folk driver med.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat