Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 00:00   #13
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg liker folk som tør å dele både gode og dårlige dager og synes ikke det er plagsomt med sutring. Hvis man for eksempel er kronisk syk synes jeg det rett og slett er teit å bli sur fordi de forteller om det på facebook. Da er det i hvert fall ikke rart om folk bare legger ut smile-hjærte-klæmme-fjes - hvis det er reaksjonen de får når de forteller noe annet.

Det er jo nyanser her, da. I mine øyne kommer det an på hvem man deler forskjellig informasjon med også. Ville man snakket om det man skriver om på FB hvis man møtte alle man deler det med i virkeligheten? Det synes jeg utgjør en forskjell.

I tillegg synes jeg formatet egner seg litt dårlig til noen temaer, det blir litt som å rope ut i en svær forsamling om både det ene og det andre, mens de som befinner seg rundt liksom skal kommentere det i kort form. Det egner seg bedre å slenge inn en kommentar om noe bra eller morsomt som kan svares litt kjapt og greit. Det handler sikkert om at jeg selv er litt privat, og heller tar slike ting under fire øyne enn å skrive om det offentlig, også om det ikke handler om meg selv.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat