Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-13, 21:16   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innbrudd og ulåst dør?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ulåst dør som i steng, men ikke låst, eller på vidt gap?

Jeg er ganske sikker på at tjuver som tar seg inn i tomme hus hadde gått inn i akkurat dette huset enten det var låst eller ikke. Ingen går da vel rundt og sjekker om dører i hus er låst eller ikke, med mindre de virkelig vil inn? Så hvis dette skulle føre til en kraftig avkortning, så blir jeg overrasket. Med mindre det er allment kjent på bøgda at "disse" pleier å gå fra huset sitt ulåst.

En ikke uvanlig modus her i byen har vært at de går fra dør til dør, åpner den, rapper det som ligger i gangen (telefoner, lommebøker, bilnøkler) og så stikker. Om folk er hjemme eller ikke. Og jeg vil tro at om de da merker at huset er tomt og stille og mørkt så vurderer de en runde i huset?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat