Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 22:34   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg vet ikke nøyaktig hva det er. Og det er egentlig uinteressant. Greia er at media skjønner hva det er hun sikter til og kunne holdt seg for gode til å sutre. Man trenger ikke jakte på folk selv om de er kjent. Og kommentaren til Morten H viser jo at han veldig godt skjønner hva det er hun sikter til.

KOntekst er alt. Jeg leser dette på en helt annen måte enn deg, tydeligvis. Jeg aner ikke hva du hinter om, men synes det Morten H. skriver er både sant og relevant. Vi lever i en tidsalder der folk insisterer på å leve vidoffetlige liv i SoMe, samtidig som de betakker seg for enhver kommentar som ikke er udelt hyllende.

Men jeg aner ikke hva den offentlige hemmeligheten om lille Marius er - bortsett fra at han tilsynelatende oppsøker en rekke kjedisevents og dermed ikke virker som om oppmerksomheten plager ham i nevneverdig grad.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat