Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 19:26   #44
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor helsemessig farlig er overvekt?

Jeg er en sjuer. Men det står ingenting om fedme og grei kondis. Jeg er pr. def. feit når man regner BMI, jeg tipper såvidt 30. Med tanke på at jeg har vært oppe i nærmere 50 så skal jeg si meg meget fornøyd med at jeg har klart å holde denne vekten i de siste årene. Jeg kan ikke jogge, jeg vet simpelthen ikke hvordan jeg gjør det, men jeg klatrer gjerne opp på fjellet her i nærheten, som er passe høyt og har ganske bratte stigninger. Send meg på shopping i London og jeg holder ut i seks timer, minst. Jeg er sterk, har ikke hjerteproblemer, har ikke diabetes eller høyt kolesterol, og vil karakterisere meg som frisk.

Jeg gidder ikke slanke meg for å passe inn i en norm noen andre har bestemt for meg, jeg har det mye bedre sånn som jeg har det nå.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat