Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 16:56   #115
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moccamaster One Cup

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Er du fornøyd med termokannen, Hyacinth?

Det er litt pinlig, men jeg har ikke brukt den ennå. Jeg har kun laget kaffen rett i koppen. Mannen bruker den når han lager til oss begge. Jeg tror han er fornøyd, men han har ikke sagt noe, han likte forsåvidt godt å bruke litermål også, han.

Jeg er fornøyd med kaffen jeg lager i filterholderen fra Hario, men vannet renner noe så i granskauen sakte gjennom filteret! Det tar en evighet. Mannen stod i ti minutter her en dag. Jeg bruker ikke fullt så lang tid, for jeg lager jo bare en kopp om gangen.

I dag kom Aeroccinoen i posten. DEN var liten innvendig, den!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat