Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-17, 20:10   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg kjøpe streaming av norske kinofilmer som går nå?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det har jo "alltid" vore slik at leigefilmar på VHS eller DVD slippes ei god stund etter filmpremiæren. I gamle dager stod vi jo i kø utføre videobutikken for å leige moviebox, den dagen filmen kom på VHS. Eg hadde ofte oversikt over slippdato for leigefilm. Når det gjeld døgnleige av film, meiner eg at dei kjem ei veke eller to før til 48-timers leige på iTunes, deretter til kjøp.

Itunes har noen ganger førsalg på enkelte filmer. Så det hender vi kjøper en film 1-2 uker før den kommer på dvd der. Ellers kommer de for salg en uke før de kan leies.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat