Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-19, 09:56   #342
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Jeg tenker vannmugger/karafler på bordene, og brus og vin ved matbordet. Må kanskje kjøpe noen flere karafler, det blir jo lange/mange bord når vi er 37 stykker...

Ellers dikkederer jeg over om jeg skal be om hjelp til rydding/servering i år også, når vi har bestilt maten, allerede pent lagt på fat. Det skal bare bæres inn og settes på bordet, og så er den en ryddesjau mellom mat og kaker, og en etter det. Og jeg har jo veldig driftige gjester. Men det hadde vært deilig å slippe stresset, da, det er jo alltid litt mikk, og når man har flinke, driftige folk på kjøkkenet, så løser de ting selv, sånn at jeg slipper å tenke på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat