Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-20, 11:22   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Du bruker en skikkelig bh, ikke sant? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg kjøper gode bh-er og da ser det ikke så verst ut på tross av aldring. Men utgangspunktet har en del å si, selvfølgelig. De gjør ikke underverker.

For meg hadde det vært utenkelig. Særlig med tanke på hvilke signaler det sender å måtte korrigere på kroppen sin. (Og særlig siden jeg har en datter som allerede snakker om å operere sine pupper ... riktignok ønsker hun å redusere dem, men allikevel. Det er noe med å vise at man kan leve fint med den kroppen man har fått utdelt så lenge den fungerer greit.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat