Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 11:24   #87
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle barna deres sikret etter den nye loven?

Ja, han sitter bakovervendt (er snart 90 høy og 16-17 kg).
Det var et innslag her om dagen der trygg traffik gikk rundt og kontrollerte sikringen av barn i biler. Der fikk foreldre påpekt hva de burde gjøre for at ungene deres skulle bli forsvarlig sikret. Bra innslag, men jeg ble litt betenkt da de ikke kommenterte hvor slakke selene på et barn var, isteden påpekte han at barnet burde sittet bakovervendt. Jo da greit nok det, men selen fungerer vel ikke dersom den ikke sitter skikkelig over skulderene vel. Jeg er utrolig streng med å stramme beltet på min sønn. Ikke snakk om at han klarer å ta det av iallefall. (Han klager ofte når jeg tar det på, blir muligens litt for stramt noen ganger. )

En sånn plastdings som Maggie refererer til er nok smart.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14

Sist redigert av Ole Brumm : 24-08-07 kl 11:41.
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat