Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 21:41   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Likevel: Selv er jeg ikke redd for at mine PM skal bli sitert, og ville ikke oppfatte det som outing om så skjedde. Årsaken til det er at jeg synes jeg må ta ansvar for det jeg skriver her, uavhengig av om det skrives i en diskusjon, en PM eller en prikkmelding. Jeg er sannsynligvis i sterkt mindretall, og det er helt greit - men jeg mener det likevel.

Det er helt greit at du mener det er greit å oute PM-er, så lenge du ikke gjør det. Privat korrespondanse skal holdes privat og ikke offentliggjøres uten at både avsender og mottager samtykker i det (dette sier jeg som privatperson og ikke som modde, altså).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat