Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-17, 12:17   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Da ble det Stormberg her. En softshellbukse i str. M. Den er 7-10 cm for kort, men den i L satt ikke på og skled rett av. Ungdommen er ikke glad i belte ... Så det blir det litt buksa på halv stang. Vi fant også en jakke til 399 (salg), som nok ikke er av den mest vanntette sorten, mensom tåler regn. Ungdommen selv var nokså motvillig og ser jo ikke poenget meg slike klær. Han påstår om det haddet atått Armani/ Hugo Boss eller lignende hadde hn brukt de, så vi burde kjøpe det. Yeah, right. Dette får holde til helgens tur og skolens obligatoriske tur og skidager, tenker jeg.

Så skulle vi ha sko, tenkte jeg. Goretex i joggeskoformat. Noe motvilje å spore, men da vi fant Addidas (str 46, I might say!) så var det visst innafor.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat