Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 07:51   #23
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har lest ut. Og jeg er i det store og det hele veldig fornøyd. Jeg er enig med Nenne i at det startet litt treigt, men de siste 400 sidene eller så var da medrivende så det holdt. Jeg synes det var litt leit at Snape først ble posthumt renvasket i pensieven, men jeg synes opprullingen var fyldig og dekkende og tilfredsstillende. Jeg synes også godt Draco også kunne fått a shot at redemption, men man kan vel ikke få alt. Og så ble jeg jo litt glad over at Harry fikk lov til å overleve (men man dør jo som kjent ei midt i tredje akt, det var for mange sider igjen til at det helt gikk an å tro det).

Jeg likte epilogen. :sentimental:

Jeg leste ut i går kveld selvsagt, og før det var jeg bare på kapittel 20, rett over 300 sider, og jeg må si at kvelden i går med resten av boken var mye bedre enn kvelden før hvor jeg leste de 20 første kapitlene.

Ellers kan jeg bare signere Tinetoff over her, også angående epilogen. :lettrørt og sentimental:

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat