Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 16:58   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Mens jeg synes ikke man trenger å ta seg bryet selv om folk skulle finne på å ikke gi bæng. Om folk skulle legge merke til det, og til og med synes det ser frastøtende ut, så er det deres problem, ikke mitt. Jeg har uansett ikke tenkt til å sjekke opp noen der, så jeg gir blaffen i hva de synes.

Ja, jeg har jo vært i kategori ekstrem fedme og allikevel tillatt meg å gå på stranda i både bikini og badedrakt. Jeg vet med sikkerhet at det finnes folk som mener at jeg burde latt være for at de ikke skulle bli kvalme, men det er rett og slett ikke alt man kan ta hensyn til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat