Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 19:10   #54
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Jeg har egentlig vært ganske lite bevisst på sånt før fp... men jeg har skjønt at ting legges merke til. Så da har jeg skaffet riktig bh og barberer legger og annet hår som måtte synes. Jeg er ikke overrasket over disse trusene over hodet. Selvsagt kommer de. Så lenge det har vært moderne med minst mulig rumper har det vært hold-in som gjelder, nå som det har vært mer fokus på fyldig bakende kommer det selvsagt innlegg. På samme måte som det er innlegg i bh til oss som ikke er så godt utstyrt fra naturens side. Tragisk ja, men jeg synes helt ærlig ikke dette er verre enn noe av det andre. Problemet er at kvinnekroppen ikke er god nok som den er. Og sånne tråder der man diskuterer hva man ikke gjør... i hvilken retning bidrar de egentlig?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat