Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-18, 14:16   #262
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av him, her.

At jeg fikk feber i går - håper den tok knekken på at jeg er i sånn halvdårlig form (Jeg er plaget med at jeg blir sånn "halvsyk", ikke helt bra, men ikke sengeliggende. Det er så utrolig slitsomt å "alltid" være i dårlig form)

Enig, da jeg gikk sånn og hanglet og hanglet så ble jeg rent misunnelig på mannen som kunne bli skikkelig syk i to dager og så være frisk etterpå!

Men må si at å være HELT frisk er å foretrekke, da.


Masse god bedring!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv