Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-17, 10:58   #262
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK. Du skrev nemlig også at du syns det var blodharry med folk som var stolte over å ha sett flere kontinenter, og at det var mer imponerende å ikke ha gjort det. ble irritert.

Nei, nå må du lese hva jeg faktisk skriver altså:

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes det er blodharry med folk som flyr mye (privat), og til og med kan virke litt stolte av hvor mange kontinenter, land og byer de har besøkt. Det er mye mer imponerende å la være.

"Blodharry" var knyttet til mange flyreiser og resten av setningen var knyttet til folk som flyr mye.

Jeg synes ikke det er blodharry med folk som har besøkt mange kontinenter, land og byer. På ingen måte. Når det er sagt, synes jeg uansett reisemåte at det er en litt rar ting å være stolt over, for det krever jo bare nok tid og penger og er ingen prestasjon i seg selv. Det kan være morsomt, spennende, givende, utviklende osv. å ha besøkt mye av verden, men stolt er ikke et ord jeg ville bruke om det å ha reist mye.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat