Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-18, 20:11   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En snau dag i Oslo med barn

Plis. Ikke gå på TGI Fridays, Egon eller Hard Rock cafe. Vil dere ha god burger så forsøker dere Døgnvill, Kverneriet, Nighthawk Diner eller et annet sted som kan burgere. Samme pris, men uendelig mye bedre mat. Billig og god burger får du på Munchies (men det er mer ikke noe koselig for lange middager).

Etter Dinner er Punjab Tandoori på Grønland knertens favorittrestaurant. Men det er som Munchies - et sted for å spise og bli mett, men ikke for noen restaurantopplevelse. Hvis dere liker indisk synes jeg «der pepper’n gror» er veldig bra.

Eller så får man gode dumplings på Dim Sum by Taste of China i Tordenskiolds gate.

Jeg liker thaimat og ungene synes det er kult på yaya’s thai beach bungalow. (Men det er ikke der de har den beste thaimaten.)

Ungene mine spiser mye ute i Oslo, selv om begge har sine særegenheter i matveien. Så hvis du er litt konkret på hva du er ute etter, så har jegmange tips.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat