Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-18, 11:28   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Er dette greit?] Håndhilser ikke på kvinner

Jeg synes at rektor har gjort helt rett i denne situasjonen. For meg, som kollega til denne mannen eller som mor i klassen ville det vært svært problematisk å forholde meg til en mann som ikke ville ta meg i hånden.


Jeg ser at Lippestad og andre argumenterer med at det er mange andre måter å vise respekt på. Men håndtrykket er en vanlig og veldig lite intim måte å hilse på. Og om han ikke ønsker å gjøre det, så mener jeg at han må lete etter et yrke med mindre menneskekontakt.


Ellers er det litt vittig med tanke på at Kristopher Schau for noen uker siden (på Krisemøte) snakket om at han i mange år nektet å håndhilse fordi han mente at det var en helt meningsløs tradisjon. Og egentlig angret litt på at han hadde gitt etter for konformiteten og begynt å gjøre det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat