Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-15, 18:02   #37
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når flyttet du hjemmefra?

Flyttet hjemmefra da jeg var 23 . Det var vanlig å bo hjemme en (god) stund etter vgs. for oss som hadde foreldre i Trondheim. Alle mine venner som kom fra byen jeg vokste opp i, flyttet jo derfra for å studere da de var 18/19 og begynte dermed selvstendighetskarrieren tidligere enn meg.
Jeg både jobbet og gikk på skole når jeg bodde hjemme, betalte ingenting for å bo der, men måtte selvsagt dekke alle personlige utgifter med egne penger. Også gjorde jeg litt husarbeid da, men det var ikke akkurat noen au-pair-følelse i det for mine foreldre, tenker jeg. Det var det gode liv, rett og slett .

Kommer neppe til å forvente noe mer fra egne unger. De blir lei av å bo hjemme på et tidspunkt uansett, antar jeg. Eller jeg sitter med tre mambomenn i kjelleren min om en 20+ år .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat