Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 14:41   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Det husker jeg faktisk ikke. Jeg var for liten og fikk det ikke med meg.

2. Kong Olav døde?
Jeg gikk i 9. klasse, og jeg våknet til radioen "kong Olav er død". Dagen før hadde jeg våknet til "det er krig i Midt-Østen". Jeg husker det var rart alt sammen, jeg dro på skolen og vi hadde minnestund og fikk dra hjem igjen.

3. Scandinavian Star ferga brant?
Da var jeg hjemme med mamma og pappa, og jeg syntes det var skrekkelig. Jeg tok slike ulykker veldig innover meg på den tiden (gjør det forsåvidt ennå), leste dødslister og identifiserte meg med ofrene.

4. Prinsesse Diana døde?
Det var ikke lenge før UKA i Trondheim, og jeg hadde selvsagt vært på fest på Samfundet. Våknet, slang ut i stua i kollektivet og B, som jeg bodde sammen med, sa: "Gjett hvem som er død?"
Jeg husker jeg sa "du kan da ikke si sånt, jeg kan da ikke gjette på folk.. hva har skjedd?"

5. 11. september 2001?
Var på jobb der jeg var utleid akkurat da. Noen så på web-tv. Det var grått og kaldt den septemberdagen. Vi forstod ikke hvor alvorlig det var med en gang. Jeg dro fra jobb. Skulle møtt noen jenter, men arrangøren avlyste da hun hadde bodd mye i USA og var veldig berørt. Kjøpte meg et stripete ullskjerf og et glass pesto. Tok bussen hjem med en kollega, satte meg i sofaen og så TV mens jeg inntok pasta med pesto. Jeg bodde alene og var singel den gangen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat