Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-19, 10:33   #706
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Blondie: Skjønner deg veldig godt. Du kan ikke få låne huset til noen kjente eller venner når de er på ferie sånn at dere kan bo 1 uke eller 2 et annet sted i et hus med uteplass? Kanskje noen har dyr hjemme som trenger pass eller noe også når de er på ferie sånn at dere kan bo der? Eller folk uten dyr som du kjenner også kanskje gjerne vil ha feriepass av huset uten at du må betale noe for å bo der. En må bare tørre å spørre der det kan være aktuelt. Folk er gjerne veldig behjelpelige med ting om en bare tørr å spørre.

Kan dessverre ikke tilby å låne bort hus, da vi pusser opp hele huset nå og har ikke plass til ungene hos meg selv en gang nå en liten periode. Men skjønner godt behovet ditt for en liten uteplass å sette seg ut uten å måtte dra andre steder. Jeg har rett og slett bygd på en nye etasje til ungene mine nå på samboeren min sitt hus. Eller vårt hus blir det nå straks. Frem til nå har vi bodd alt for trangt og med til tider 7 personer i huset med ett bad og en do inne da på dette badet. Vi har overlevd det også gitt.

Elisabet er ikke aktiv