Tråd: GTA og alder
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-14, 21:14   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: GTA og alder

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Takk for svar, det overrasker meg stort at dette har blitt et spill "alle" får, og det irriterer meg noe grenseløst. :/

Jeg har altså følelsen av at vi er de eneste, strengeste og kjipeste foreldrene på planeten som nekter dette. Og de andre guttene terger min sønn for at han ikke får lov også, den er litt lei. Men vi har forklart han at vi ikke syns det er noe greit gjort av de andre foreldrene å si ja. Men han er jo ikke helt enig her da. Han mener jo at han ikke tar noe skade av det og at "det bare er et spill".

Det skulle vært flere spill for gutter i denne alderen altså.

Det finnes vel, om dog en veldig liten studie, forskning på dette med barn som eksponeres for voldelige dataspill før de egentlig er moden. Og noe av problemet er jo at de selv oppfatter seg som aktivt deltakende i voldsutøvelse når de spiller disse spillene. Noe som denne forskningen mente å kunne vise seg utslag i innskrenkede empatiske evner hos disse barna. Det synes jeg er ganske alvorlig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat