Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-14, 13:36   #45
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes jo dette virker ekstremt lite vennlig for allergikere da, det er da virkelig en uting å ha med seg dyr inne på restauranter.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er veldig glad for at det ikke er lov med hunder over alt her i Norge.

Nemlig. Vi har barn som er allergiske og jeg er utrolig glad for at vi slipper å ta høyde for at det er tillatt med hund "alle steder". Jeg var ikke klar over at det er sånn i Tyskland faktisk, det er noe vi bør ha med i tankene før vi eventuelt reiser dit. "Allergivennlige" hunder fungerer forøvrig ikke for alle allergikere, jeg er pisslei av å høre om det altså. Vår erfaring er at det reageres like mye på slike raser.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat