Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-18, 10:19   #254
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Dette vitner jo om at APs ledelse ikke går i takt. Jeg håper de finner rytmen snart. Jeg er ikke tilhenger av deres politikk, men ser behovet for gode politiske debatter og synes det er viktig med alle politiske retninger i et demokratisk samfunn. Støre er ikke tydelig nok. Erna virker å ha en klar tilnærming til hendelsene i eget parti. Håper dette gjelder i de andre partiene også - og at det ikke bare er "legge lokk på" som er løsningen.

Jeg syns AP har taklet dette hårreisende dårlig. Jeg er usikker på om andre partier ville håndtert det veldig mye bedre, fordi jeg tror de unngår et like stort medietrykk, nettopp fordi de er andre partier. AP har markedsført seg som de staute, ærlige, de som bygger landet, de som er rettferdige og gir alle like rettigheter. Derfor rammer en slik sak dem så uendelig mye verre enn f.eks. Frp, hvor alle nærmest forventer slike saker. De har jo hatt det også, men kan reise seg på en helt annen måte i etterkant, fordi forventningene til dem ikke er like høye.

I tillegg har ikke AP vært forberedt på å håndtere en sak som dette, nettopp fordi de også har sett på seg selv som de staute og ærlige som gir alle en lik sjanse. Fallet for dem, både i omdømme, og i egen organisasjon er hardere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat