Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-18, 10:51   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Airbnb!

Vl ihvertfall råde til å være nøye med å lese tilbakemeldinger, og lese mellom linjer. Folk er høflige, mn ikke uærlige etter besøk. Står det at naboens katt jevnlig besøker terrassen, kan det feks bety at det er nærmiljøets kattedo. (Har akkurat lest en sånn.. )

Noen steder er det ulovlig å leie ut privat for korttid (feks New York City), men det er vel typisk i viktige turistbyer, hvor innbyggerne fortrenges på boligmarkedet pga spekulanter. Det har vel vært en diskusjon om det i Barcelona og på Mallorca, etter det jeg har sett. I ytterste konsekvens kan det bety politiet på døra.

Gjennomgående tror jeg det er helt greit å leie slik. Folk flest er hyggelige og greie og ønsker at du skal være fornøyd, fordi de tjener penger på det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat