Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 11:38   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt navn er Karmosin. Diskusjonstråd

Starten av boken var utrolig tung å lese, spesielt på grunn av denne artige forteller måten. De første 100 sidene slet jeg med å huske hvem som var hvem, ikke bare pga fortellermåten, men også fordi navnene var så fremmede.
Kara og Shekure sin kjærlighetshistorie var litt "artig", jeg tror ikke den gjennomsnittelige kvinnen hadde mulighet til å ta så stor kontroll over sin egne skjebne på den tiden. Når det kommer til beskrivelsen av de seksuelle senene, spesielt den først, så lo jeg høyt. Det ble komisk og teit, i forhold til resten av historien synes jeg.

Ellers så savnet jeg noen illustrasjoner i boken, fantasien min klarte ikke å forestille seg alle disse fantastiske illustrasjonen som ble beskrevet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat