Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-22, 13:30   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Noen har overtatt boden min

Oppdaget før helgen at noen har tatt seg til rette og lagret sine eiendeler i min bod som tilhører leiligheten min.

Jeg har kontaktet styret i sameiet, har hengt på hengelås sammen med en lapp med mitt telefonnummer der jeg ber de kontakte meg for å få tak i tingene sine. Problemet er at jeg skulle gjerne hatt vise selv til å lagre mye ved. De som har tatt seg til rette har lagret bildekk og mye ved i boden. Og en pose med sko. Jeg vil tro at de har gjort dette i god tro, iallefall inntil videre.

Men hvor lenge skal/må jeg la det gå før jeg gjør noe med det? Først trodde jeg det var mannen som hadde lagt all veden der, siden vi har snakket om det, men det var ikke han.

Jeg kan veldig gjerne overta veden jeg, men det blir jo ikke riktig å gjøre det. Men om ingen gjør krav på tingene, hva da?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat