Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-18, 10:36   #139
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.486
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det med slik oppvasktablett leste jeg faktisk tips om på nettet, men har ikke fått meg til å prøve. Kanskje jeg skal gjøre det neste runde. Fatter ikke at dysene kan være SÅÅÅÅÅ møkkete, de kan jo tilnærmet aldri ha renset det før.

Vannkvaliteten kan nok også ha mye å si. Jeg har bodd et sted hvor det ble grønske nederst på veggen, i krokene og nederst på dusjforhenget, og belegg i do, hele tiden, vi måtte vaske og skrubbe utrolig ofte for at det ikke skulle skje. Her jeg bor nå har vi ikke det problemet i det hele tatt.

Så det trenger ikke være at de ikke har renset systemet, det kan være at det bare har stått lenge med vann i rørene, uten å bli brukt, og at det derfor har dannet seg belegg. Men skjønner godt at det er frustrerende.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv