Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 10:29   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Vi har giret om Magicarp-jakten nå, og samler ved å ha den som buddy. Den bruker bare 1 km, så det må vel være fint til joggetur. Jeg pleier også å finne Magicarp akkurat på Nybrua over Akerselva.

Jeg mistenker at man fort kan få for høy fart på joggetur, faktisk. I alle fall teller ikke alt jeg sykler straks jeg bikker 9-10 km/t, virker det som. i tillegg kommer åpenbart Pokemon Go i konflikt med Endomondo, på noe vis, for Endomondo stopper opp når jeg starter Pokemon Go. Kan jo ikke løpe en meter uten å måle.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet

Pokemonkartene har vært nede, men jeg har brukt det til å velge mellom ellers likeverdige gåruter, og stort sett funnet det som står oppgitt. Det står jo en teller der på hvor lenge det er til de blir borte igjen.

Jo, men det stemmer ikke, altså. Som sagt gikk jeg forbi 3-4 slike grønne merkinger med nedtelling i slottsparken i morges, og det var bare karpe å hente på ett av dem.

Vi får bare skrot i 10-kilometersegg. Sist var det Jynx, som jeg har tatt minst et dusin av fra før, og som er ubrukelig. Det er et hardt liv!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat