Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 12:01   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har brukt nettsiden som heter pokemonmap.no. Da kommer det opp alle spawns, og hvor lenge det er til de forsvinner. Erfaring tilsier at de som finnes i kartet, også finnes i "virkeligheten", men at det også dukker opp flere pokemons enn angitt på kartet. Jeg tror ingen av kartene funker nå, etter en oppdatering fra Pokemon. Jeg skjønner ikke hvorfor de bannlyser disse kartene.

Det ser for meg ut som om kartet virker nå, altså (og det er pokemonmap.no jeg er inne på) - i alle fall vrimler det av røde og grønne merkinger der, med nedtelling på tid, men det er altså et fåtall av dem som holder hva de "lover". Jeg ser i det minste hvor Snorlax kan være i nærheten av meg, et par kilometers sykkeltur unna og et sted jeg løper/sykler forbi ganske ofte.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat