Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-17, 08:16   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.056
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen boken "Myk start"?

Det kan nok stemme, Mei. Jeg er jo ikke en proff strikker, så jeg har ikke prøvd så mange av dem, streng tatt. Jeg strikket en kjole som skulle være hentesett til eldste (men eh, det var litt korttenkt siden hun ble født i juni og det var nærmer 30 grader), og fuglemammabodyen som aldri ble ferdig, og sistnevnte ble nok betydelig mindre enn i oppskriften. Jeg antok at det skyldtes mine manglende ferdigheter, men da er det kanskje boken. Uansett, akkurat den luen og de sokkene er uhyre enkle å strikke, og de har ganske lang brukstid. Jeg har faktisk strikket flere i den største (til 1 år) som mine på 4 og 5 1/2 bruker fortsatt. Så noe rart er det muligens, men alle mottakere har vært kjempefornøyde!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat