Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 10:47   #60
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom og koffeinbrus - hvordan gjør dere det?

Jeg har aldri møtt problemstillingen og har derfor heller ikke tenkt over den før nå. Jeg har ikke inntrykk av at koffeinbrus er den "greie" for mine.

Hjemme får de bare brus på lørdager. Og det er så innarbeidet at det ikke stilles spørsmål ved. De drikker av og til saft eller juice dersom vi voksne drikker øl eller vin til middag.

Begge disponerer til en viss grad egne penger. Lillesøster har aldri med seg kortet og bruker, så vidt jeg vet, ingenting. Storesøster kan finne på å kjøpe seg mat og drikke ute, men da er det i så fall iste hun kjøper. Jeg har snakket med henne om å ikke drikke det på hverdager, på grunn av sukkerinnholdet. Men det er ikke så ofte at jeg synes det er problematisk.

Jeg tenker vel at om de hadde spurt om en sånn brus i stedet for solo (som det som oftest går i) på lørdagen så hadde jeg vurdert det. Men jeg ville nektet ( i den grad jeg kan det) dem å drikke det ellers.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat