Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-17, 23:55   #42
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Eller kanskje etter hva de deltar på og viser interesse for, i det minste? Selv om livet og hverdagen i seg selv tydeligvis ikke er motivasjon NOK til å lære seg de enkleste fraser, kan jo tenkes at økonomiske incentiver vil være det?

Jeg er helt med på å stramme inn for de som ikke deltar. Men det er fundamentalt annerledes enn å måle etter hvor godt folk lykkes. Jeg har møtt folk som gjør sitt ytterste for å få til norsken og komme ut i arbeidslivet, men ikke eier hverken språkøre eller konsentrasjonsevne, og jeg har møtt noen j. idioter som har holdninger som ikke ligner grisen, men som har hode og andre forutsetninger som gjør at de scorer bra på testene som er nevnt over.

Vi justerer jo ikke arbeidsledighetstrygden etter hvor bra karakterer nordmenn hadde på grunnskolen heller.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat