Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-17, 00:21   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er helt med på å stramme inn for de som ikke deltar. Men det er fundamentalt annerledes enn å måle etter hvor godt folk lykkes. Jeg har møtt folk som gjør sitt ytterste for å få til norsken og komme ut i arbeidslivet, men ikke eier hverken språkøre eller konsentrasjonsevne, og jeg har møtt noen j. idioter som har holdninger som ikke ligner grisen, men som har hode og andre forutsetninger som gjør at de scorer bra på testene som er nevnt over.

Vi justerer jo ikke arbeidsledighetstrygden etter hvor bra karakterer nordmenn hadde på grunnskolen heller.

Nei, det gjør vi ikke. Og det kan vi jo heller ikke. Ytelser fra det offentlige har ikke størrelse etter resultat, men noen har jo krav til innsats. Jeg tenker, at hvis du gjennomfører tilpasset undervisning i norsk språk og kultur, så MÅ du jo få med deg NOE? Om du ikke lærer deg å lese eller skrive, så hvert fall få med deg LITT om norsk kultur og styresett? Rettigheter og plikter? Barnas plass i samfunnet?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat