Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-17, 23:31   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Grunnen til at jeg ikke trodde du jobbet med norskopplæring, Gaiamor, er at du argumenterer for at det faktisk er mulig å ikke lære seg noe i løpet av flere år i et nytt land. Jeg mener, og har sett, at alle som møter på kurs og engasjerer seg, lærer. Noen lærer imponerende fort, noen er kanskje analfabeter fra hjemlandet og bruker lang tid, andre bruker lengre tid fordi de har traumer eller lærevansker. Men- med jevnlig undervisning i ett år, skal det være mulig for de aller, aller fleste å ha lært nok norsk til å forstå og å gjøre seg forstått. Nå når jeg har tenkt meg litt om () tenker jeg at det er bedre med krav til oppmøte enn krav til resultat. Men jeg er jo også vill og gal nok til å mene at man skal ha oppmøteplikt for å motta enkelte ytelser fra NAV, og at man ikke har krav på karakter i fag dersom man er for mye borte i faget (det funker fortsatt, btw) så ikke ta alt jeg sier for god fisk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat