Tråd: Kvinnehat
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 16:31   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehat

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener, tror jeg? Ift. Nettavisen tenkte jeg ikke nødvendigvis på dette innlegget alene, men at de har kjørt henne frem over lang tid. De har fått kritikk for dette tidligere også.

De har innrømmet at FB-innlegget som lenket opp til denne artikkelen var "umusikalsk".

Når jeg leser det nå, skjønner jeg heller ikke hva jeg mener.

Jeg skal prøve å rekonstruere: Nettavisen har en agenda om å få mest mulig klikk og kommentarer. De vet at overskriften bidrar til det. Å lage en overskrift som insinuerer at Lan selv velger å kjøre mest mulig samtidig som hun jobber for å begrense andres bilbruk, det tror jeg var et bevisst valg. Og jeg tror ikke Nettavisen ble overrasket over alle de stygge kommentarene som ble rettet mot Lan, altså jeg tror ikke de er så naive.

Ble det mer forståelig?

Strå er aktiv nå   Svar med sitat