Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 08:23   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AP slutter å spandere alkohol. Er det vanlig å spandere?

Jeg har ingen nylig organisasjonserfaring, så jeg vet ikke hva som er vanlig, men bidrar med at jeg er sikker på at det bidrar til konsum, om det er påspandert. En sjef for en mellomstor bedrift jeg snakket med en gang, fortalte at etter en del års eksperimentering på sommerfester og julebord og sånt, så hadde de landet på en modell der de spanderte til maten, og ikke etter et visst antall glass, men etter hva folk hadde lyst på da, men etter maten måtte folk betale selv. Det oppfattet folk som raust (det kan virke litt knipent å måtte frem med lommeboka for å få et glass til å kunne skåle midt i hovedretten), men det reduserte fylla dramatisk i forhold til andre modeller. De fleste følte seg "ferdige" når de gikk fra bords.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat