Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 00:25   #610
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi må huske at vitnene også var veldig unge, og underlagt det samme maktforholdet som jenta. Den eldste utenom Tonning-Riise var vel 19 år. Klart de burde ha anmeldt, men forståelig at det ikke er bare lett for (fulle) tenåringer, å anmelde den innleide foredragsholderen fra det sentrale ungdomspartiet. En som er mye eldre, og som de har sett opp til.

Men at det ikke ble fulgt opp, når det sentrale styret ble varslet, det er det ingen unnskyldning for.

I denne saken kan det kanskje forklares med ung alder og mangel på livserfaring, men hva med alle de andre tilfellene? Nei, jeg skjønner det ikke. Jeg er dog heller ikke med i noen settinger hvor jeg må vokte meg for å tråkke noen på tærne for å klatre eller bli valgt til viktige verv. Den dynamikken er fremmed for meg. Jeg er selv sjef og veldig bevisst på min egen rolle, det skulle bare mangle.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat