Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 00:18   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har to nye bøker liggende som jeg gjerne vil lese snart, The other Boleyn girl av Philippa Gregory og Middlesex av Jeffrey Eugenides. Men jeg vet ikke om det er aktuelt, og de er kanskje for nye til å være oversatt enda?

The Time Traveler's Wife vet jeg derimot at er oversatt, men den har jeg allerede lest, da (og vet at det er flere her som har gjort det).

Anne Holt orker jeg ikke. Vet ikke hva du mener med "vanlig", men jeg liker ikke måten hun skriver på.

Middlesex er oversatt.
Holt orker ikke jeg heller. I hvert fall ikke etter siste tv-opptreden.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat