Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 22:27   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner man ok bh med stor cup i kjedebutikkene?

Problemet er jo at kombinasjoen stor cup/liten omkrets er vanskelig å oppdrive. Det ser for meg ut som om kjedebutikkene tror at alle som trenger stor cup også trenger stor omkrets og det er jo i beste fall bare tull. Jeg trenger noe sånt som 80G og det kan jeg bare glemme å finne i vanlige butikker. Cubus har kanskje E og F-cup, men da som regel i 90, 95 eller 100 cm omkrets og det blir jo for stort for veldig mange. Det er noe med BH-størrelser som kjedebutikkene ikke har fått med seg.

Det er forresten slik i andre land også. Jeg leitet over halve nord-Tyskland etter ok bh'er, men fant faktisk ikke en eneste en i min størrelse. De få som hadde store cuper, var også kjempedigre i omkrets.

Jeg har gitt opp og bestiller på nett. Det er den eneste muligheten jeg har funnet.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat